Kast voor thuis

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

Kast voor thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 19:03

Ik heb de laatste jaren flink wat spulletjes verzameld en nu ik naar de aanschaf van een eigen paard toe werk begin ik steeds meer spulletjes te kopen/verzamelen :')

Allemaal heel fijn, maar op de stal waar ik ga staan dient iedereen dezelfde zadelkast te hebben, deze is 195x60x60 cm, maar het is niet de bedoeling dat ik ál mijn spullen daarin stop, dat past niet eens :P
Nu zat ik te denken dat hier in de garage alles op een hoop gooien ook niet ideaal is, dus ik vroeg me af hoe bokkers dit doen. De bedoeling is dat in mijn zadelkast op stal mijn zadel en hoofdstel(len) komen te hangen, 1 of 2 halsters, 1 of 2 dekjes, zweetdeken, poetsspullen en wat apotheek spulletjes. Dan blijft er thuis nog een hoop spul over als dekjes, halsters, hoofstellen, setjes, dekens etc.

Misschien een grote kast die ik kan afsluiten een goed idee? Liefst een goedkope(re) oplossing aangezien het echt alleen voor het opslaan van mijn paardenspullen is en de kast hier gewoon droog/veilig kan staan.
Hout is misschien geen goed idee omdat we hier veel last hebben van ratten/marters..

Dus iemand een (goedkoop) ideetje? :D

kleinvosje

Re: Kast voor thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:05

Ik heb op stal een grote kast met direct te gebruiken spullen, en de rest thuis in de schuur in een metalen archiefkast met planken. Ideaal, alles netjes weggeborgen en veilig voor ongedierte. Kijk eens op Marktplaats of op veilingsites, kun je waak goedkoop op de kop tikken.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:09

Hoofdstel, halsters edg. aan haken hangen en de rest in zo'n kunstof box voor stoelkussens?

EmptyWords

Re: Kast voor thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:36

ik heb thuis in de shcuur een spiegelkast staan, gevonden op gratis.nl :P