je wilt van een vos een bruine maken? en van een bonte een schimmel? of...? I'm confused
Je kan een bruine staart of een bruine vacht wel zwart kleuren met krijt dat je vochtig maakt Of dit ook werkt met wit op zwart, geen idee maar ik gok dat je het donkere er doorheen blijft zien...
Haarverf lijkt me niet echt goed voor de vacht, en ik gok dat mensen-haarverf bijna niet werkt op paardenhaar omdat dat een totaal andere structuur heeft.
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-13 13:56
Maaike1994S schreef:
zwart maken zou evt gewoon met haarverf kunnen
zat ik ook aan te denken, maar dan loopt dat dier wel weken voor paal ik hoop eigenlijk op een makkelijk afwasbare tip.
ah kijk.....daar kan ik misschien wat mee....zwart krijt.....
Ik moet een tinker wit maken en een Quarter...red dun....deels zwart hebben. De tinker heeft wat zwarte vlekken die er af moeten. En de Quarter moet een zwarte kop en hals krijgen.
kan je bij de action kopen per tube en is geschikt voor kindervingertjes, dan is het ook vast geschikt voor paarden als je het na gebruik er weer uitwast.
Er bestaat tegenwoordig zoiets als paardenhaarverf... Ze gebruiken het ook in films als Secretariat enzo, om de aftekeningen erop te maken. Heb ook ooit iets gehoord dat iemand haar schimmel zat was en hem zwart heeft geverft... Volgens mij kan het wel!