Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tja, heb het wel geoefend, ze loopt zo op de klep, dat is geen probleem, dus erin gaat ook wel goed, weet ik zeker, want ze wou er uitzicht zelf al in lopen
Maffe knol
(omdat hij zich zeer schlecht kan stabilieseren in de trailer).Gelukkig was hij gebandageerd, met pads eronder. Bij de val heeft hij z´n ijzers afgetrapt en de hele trailer zat vol bloed, de bandages waren aan gort, net zoals de pads. Toch hebben die dingen de ergste klap opgevangen, uiteindelijk had hij "alleen maar" een paar vleeswonden!! Na veel oefenen het afgelopen jaar, gaat hij nu weer braaf in de trailer. Als er een vaste wand in zit, moet ik hem alleen transporteren, met de wand opzij, zodat hij "breder" kan staan. Als we met de trailer van mijn vriendin gaan, kunnen ze wel met z´n tweeen staan; zij heeft geen vaste wand, maar zo´rubber mat tussen de paarden. Daar kan ´ie ook wijdbeens in staan
!
en niet functioneel. Gebruik dan liever lappen met bandages of beschermers.
, nu hij tg heeft en het trailerrijden weer goed gaat, krijg ik misschien toch een beetje vals gevoel van zekerheid
.
!