Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirsha schreef:Ik vind het ook geen rare vraag. Hij heeft tenslotte zelf gezegd dat er eventueel nog wel een tweede bij kan. En een pony alleen is ook niks. Gewoon vragen, ik ben wel op gekkere manieren aan stallen gekomen
Urion schreef:Ik zou het inderdaad ook gewoon vragen. Als je eenmaal aan het praten bent kom je er wel uit. En wie weet als hij geen plek heeft weet hij wellicht wat anders voor je en kom je alsnog aan een hele leuke stalling.
amoj schreef:Urion schreef:Ik zou het inderdaad ook gewoon vragen. Als je eenmaal aan het praten bent kom je er wel uit. En wie weet als hij geen plek heeft weet hij wellicht wat anders voor je en kom je alsnog aan een hele leuke stalling.
Yup, dat ik hem ken enzo is wel een voordeel en denk dat het ook wel goed komt. Maar vind het lastig om er zo over te beginnen, weet niet zo goed hoe. Ik bedoel; 'heb je toevallig nog een stal over waar mijn pony zou kunnen staan?' is ook zo raar omdat ik weet dat hij nog een stal heeft.
Kirsha schreef:Ik vind het ook geen rare vraag. Hij heeft tenslotte zelf gezegd dat er eventueel nog wel een tweede bij kan. En een pony alleen is ook niks. Gewoon vragen, ik ben wel op gekkere manieren aan stallen gekomen