Scheermachine aankopen , welke merken ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jujuke13

Scheermachine aankopen , welke merken ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 19:54

Hoi iedereen!
Mijn paard staat echt super dik in zijn vacht , en moet meerdere keren in de winter geschoren worden , dus wil ik graag een scheermachine kopen ...
Ik hoor van iedereen dat ik liscop of heiniger moet nemen maar dat is me iets te duur , ik moet het zelf betalen dus ... Ik heb hier een 'goedkoper' scheermachine gezien : http://www.huisdierspeciaalzaak.nl/arti ... ofessional. maar heeft iemand ervaring er mee ? Mijn vriendinnen zeggen dat omdat ik merk niet ken ik het niet moet nemen, maar als dit een goede is ben ik van plan om dat wel te doen ... Ik heb het zelf nog nooit gedaan het scheren maar ze zeggen dat als ik een paar keer mijn paard heb geschoren dat de strepen dan vanzelf verminderen haha ;) eventueel zou ik dan ook andere paarden willen scheren als bijverdienste ;) en hoevaak moet je olie op je scheermachine doen en je messen laten slijpen enzo ? dus weet iemand misschien nog andere scheermachines :liefst onder de 250 euro , en heeft iemand ervaring met dit scheermachine van hier boven ?
Alvast bedankt !!

BenaLaars

Re: Scheermachine aankopen , welke merken ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:57

koop een 2e handse Heiniger op Marktplaats, nieuwe messen erop en je kan jaren vooruit. de bekende (en dure) merken zijn veel makkelijker om nieuwe messen of reserveonderdelen voor te vinden. Daarnaast zijn ze vaak niet zonder reden duur.

Jujuke13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 20:22

Ja dat is ook een plan , maar ik heb graag het nieuw want dan weet ik wat er allemaal mee is gebeurd en hoeveel paarden ik er al mee heb geschoren enzo he ..

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:13

Hier ook een liscop. Ik zou echt voor een wat duurder apparaat gaan, daar heb je veel langer plezier van! Tweedehands vaak ook wel te vinden en je doet er echt langer mee :j.

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:16

Hier heb ik een heiniger progress! Mega fijn apparaat, lichtgewicht dus ook voor de vrouw makkelijk te hanteren en kan er makkelijk 2 uur mee scheren!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 09:18

Voor dat geld kun je idd een goed merk 2e hands kopen.

Ik heb voor minder een bijna nieuwe Hauptner gekocht. Vorige eigenaar kon er niet mee overweg (messen niet goed afgesteld :D ). Messen slijpen kost me 4,50 en altijd onderdelen te krijgen.