Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iris92 schreef:Ik wissel nog al eens met mn tinkertje, op vlas blijft hij veeeeeeel schoner. Veel minder nat etc. Was ook altijd sneller klaar met mesten. Moest er in het begin wel aan wennen. Alleen hij heeft niets te knagen, maar ik zorgde er dan voor dat die regelmatig wat hooi had om te knauwen of gooide er een beetje stro bij voor de fun.
PipHeskens schreef:Iris92 schreef:Ik wissel nog al eens met mn tinkertje, op vlas blijft hij veeeeeeel schoner. Veel minder nat etc. Was ook altijd sneller klaar met mesten. Moest er in het begin wel aan wennen. Alleen hij heeft niets te knagen, maar ik zorgde er dan voor dat die regelmatig wat hooi had om te knauwen of gooide er een beetje stro bij voor de fun.
Okee , Bedanktt.
Want ik had ook al van verschillende mensen gehoord , dat ze zich dan sneller beginnen te vervelen, omdat ze niks te knabbelen hebben en sommige paarden beginnen dan te weven etc...
Maar ze staan ook wel vaak op de wei!
Dorus schreef:Een paard op vlas moet wel voldoende ruwvoer krijgen. Een vlasstal op zich heb ik geen problemen mee, maar als ze niet voldoende ruwvoer krijgen dan zou ik daar minder happig op zijn. Die van mij heeft toch al de neiging om d'r stal leeg te eten.