ik heb een probleem, ik heb een verzorgpaard, maar ze maakt haar stal iedere dag heel vies, ik moet er iedere dag bijna alles uithalen, ze staat nu op stro en ik kan (en mag, van de eigenaar) er geen zaagsel of iets anders bij doen.. hebben jullie misschien tips wat ik eraan kan doen, want het begint nu vervelend te worden.. thnx 
.... en mijne staat dan nog niet eens in de wei, maar goed, doe jij er ook iets tegen of laat je haar maar gaan??
. Gelukkig staat ze nu elke dag buiten, dus valt er minder vies te maken en bovendien mesten ze elke dag de stal uit. Op mijn vorige stal mestten ze maar 1 keer in de week; andere dagen werd er opgestrooid. Ook dat hielp niet: ze plant haar voet diep in het stro/de prut en draaien maar
. Gevolg: het schone stro wordt door de prut gehusseld.
) en dat kan ik mooi weer de voglende dag opstrooien, wel moet ik het meeste eruit halen altijd helaas, omdat ze ook nog eens een sterke amoniak lucht heeft
jah, maar dat doe ik zowiso wel... ik zal wel moeten, ik kan er eg nie tegen als paarden in een vieze stal staan, en het is ook niet zo'n groot probleem, alleen ik wilde weten of er misschien iets tegen te doen was... maar dat weet ik nu, de tips die hierboven zijn genoemd ga ik wel gebruiken en ik hoop dat het (een beetje) werkt, en anders zal ik wel moeten blijven mesten, maarjah das ook geen probleem hoor... Je moet iets voor de paarden over hebben niewaar ??