Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LOLLYYwood schreef:My_Lady schreef:Is dat niet de bedoeling van een graasmasker?Ik had hem al iets strakker gemaakt maar dit helpt niet. Nog strakker kan hij niet want dan komt het masker tegen haar lippen en kan ze niet meer eten.
My_Lady schreef:Hallo allemaal,
Ik ben in bet bezit van een hele slimme merrie. Elk jaar moet ik haar weer te slim af zijn met het graasmasker. Ze heeft er 1 met zo'n gat onderin.
Eerst had ze de sluiting door hier heb ik toen een andere sluiting op laten zetten. Dit ging tot 2 weken terug goed. Nu krijgt ze hem over haar hoofd af. Ik had hem al iets strakker gemaakt maar dit helpt niet. Nog strakker kan hij niet want dan komt het masker tegen haar lippen en kan ze niet meer eten.
Nu zijn de dagen opzoek naar haar kap. Als we hem dan weer vinden krijgt ze hem weer op. Dat gaat dan weer een dag goed daarna moeten we weer opzoek naar de kap.
Hebben jullie tips?
Groetjes Nathalie
LOLLYYwood schreef:My_Lady schreef:Ik had hem al iets strakker gemaakt maar dit helpt niet. Nog strakker kan hij niet want dan komt het masker tegen haar lippen en kan ze niet meer eten.
Is dat niet de bedoeling van een graasmasker?
My_Lady schreef:Helemaal niks binnen krijgen vind ik toch wel wat sneu voor haar haha
Welke kinband wordt er bedoeld? Die van de grasmasker met gat aan de onderkant?
De gene met de greenguard krijgt jouw paard die niet af? Gebruik je ook het bijpassende halster?
Die van mij krijgt halsters ook af.