das mega eng, maar later liep ze toch braaf met me mee. Ik heb dr daarna even los gegespt en meteen graven en bots daar lag mevrouw te rollen. Nu bedacht ik me ineens dat ik wel eens gehoord heb dat het onnatuurlijk is voor paarden om in een vreemde omgeving toch te gaan rollen, omdat ze niet zeker zijn van de omgeving en ze liggend natuurlijk kwetsbaar zijn. En dat dit zelfs voor ons huisdierpaard nog zou gelden. Er was een paard bij emiel voest die daar ook meteen ging rollen in de bak en toen zei Emiel Voest kijk wij denken paard is op zn gemak gaat gelijk rollen maar dat is niet zo want dat is heel onnatuurlijk gedrag omdat het niet eens de moeite heeft genomen te kijken waar het is. Nou is dat niet helemaal hetzelfde aangezien ze wel wat aan de bak gewend was en we al een half uur erin waren, maar toch... ze was er voort eerst in.
Aan de andere kant denk ik misschien had ze gewoon mega jeuk van al het gezweet op de wagen en vond ze dat ik dat er niet goed afgepoest had? Hoe zit dat nou met rollen en vertrouwen?
...