Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dookie schreef:Wanneer zouden jullie een paard kopen voor jullie kinderen?
Als ze beginnen te rijden of als ze zich bewezen hebben dat ze er mee kunnen rijden?

maar ik zal ze nooit pushen.Sjuimpje schreef:Ik wil geen kinderen,
maar stel dat ik kinderen zou krijgen komt er een pony nog voordat ze kunnen lopenZo'n gaaf A ponytje met veel uitdrukking en in een apart kleurtje.
En dan koop ik allemaal van die super kjoete merk spulletjes erbij... Zie het al helemaal voor me
Koortje"]
[quote="Sjuimpje schreef:Ik wil geen kinderen,
maar stel dat ik kinderen zou krijgen komt er een pony nog voordat ze kunnen lopenZo'n gaaf A ponytje met veel uitdrukking en in een apart kleurtje.
En dan koop ik allemaal van die super kjoete merk spulletjes erbij... Zie het al helemaal voor me

Lucky me !

). Dan zou ik het niet kunnen weerstaan om niet meteen een pony voor ze te kopen
Hetzelfde trekje als mijn moeder denk ik! Tja, je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.. ik vind het een beetje lijken alsof je jaloers bent
Ik ken heel veel mensen die na een korte tijd al een paard/pony kregen. Ze rijden allemaal nog èn nog met plezier ook! 
Sjuimpje schreef:Ik wil geen kinderen,
, volgens mij komt dat ponytje er wel

).