Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stijnDC schreef:Stroom weglekken: zou kunnen, hoe controleer ik dat? Waardoor lekt stroom weg?
.
stijnDC schreef:De polen zijn niet verkeerd aangesloten, want dan zou mijn apparaat het niet doen.
Stroom weglekken: zou kunnen, hoe controleer ik dat? Waardoor lekt stroom weg?
Ja, een auto accu herlaadt zichzelf, maar met een oplader aan het net kan je hem terug volladen. Zo werkt een echte weide accu ook.
stijnDC schreef:De klok tikt gewoon, dus zal het misschien toch aan de batterij liggen.
Overigens was de 9v batterij die ik bij het apparaat kreeg na 3 weken leeg.
Ik heb echt geen idee waar er verlies kan zijn.
Draden raken echt niks anders aan dan isolatoren en de plastic gallagher prikpalen.
Ze raakten wel 1 houten paal aan, maar zou dit zoveel verlies kunnen zijn?
justdiesel schreef:Ik zou voor de houten paal ook isolatoren gaan gebruiken.
Mijn auto accu deed er ongeveer ook een maand over voordat hij leeg was, al merkte je wel dat hij steeds iets minder hard tikte hoe langer de accu stond.
Koop een klein zonnepaneel wat je in de zon hangt en aansluit op je accu, als je een beetje een goed zonnepaneel hebt dan laad die je accu overdag continu bij.
Lynn_Nikita schreef:Dat is erg vlug idd, ook met de 9 volts batterij, 3 weken is echt kort voor een batterij. Dan zou ik eerder denken dat iet sbij d eomheining/ aansluiting niet klopt dan dat het aan de accu/ batteirj ligt
ik zou met een metertje nagaan of overal hetzelfde voltage opstaan en of er nergens wat aan de grond hangt als er nu overal isolatoren gebruikt worden moet er ergens anders wat mis zijn
unihorses schreef:Lynn_Nikita schreef:Dat is erg vlug idd, ook met de 9 volts batterij, 3 weken is echt kort voor een batterij. Dan zou ik eerder denken dat iet sbij d eomheining/ aansluiting niet klopt dan dat het aan de accu/ batteirj ligt
ik zou met een metertje nagaan of overal hetzelfde voltage opstaan en of er nergens wat aan de grond hangt als er nu overal isolatoren gebruikt worden moet er ergens anders wat mis zijn
hier hebben de batterijen standaard 3 weken... maar wel met 4 laags draad en nog weer kruizen door de draden.