Nu dus een weiland geworden, maar ik denk dat als ik veel rijdt, dat het zand weer boven water komt, en anders spit ik het om.
Hebben jullie leuke ideeën om bij het weiland te zetten?
De omheining moet nog worden aangebracht, een dazenval en een liksteen leg/zet ik neer, een hooiruif komt er te staan. Hebben jullie nog dingen wat het paard kan amuseren?
De stal word dit:

Sinds mijn pony's weg zijn, is het een rommelschuur I know. De staldeur moet worden vervangen, en de stalen palen moeten worden geschuurd en geverfd. ook moet alle oneffenheden worden weggewerkt. Weer dezelfde vraag, wat kan ik nog meer in mijn stal neerzetten? Een automatische drinkbak word nog geïnstalleerd. De voerbak zit vast aan de staldeur, kijk mijn filmpje.
De zadelkamer:

Die moet dus nog worden gebouwd haha. De plek waar de stenen liggen, wil ik een beetje goedkoop houten schuurtje waar het spul allemaal inligt.
Wat hebben jullie allemaal in de zadelkamer liggen?
Schuil plekje:

In mijn filmpje zie je wel waar dat zit, maar dit word dus een schuilplekje
En tot slot mijn filmpje (Ik ben altijd nerveus voor dingen waarbij ik praat, let dus niet op m'n zenuwachtige lach haha)
http://www.youtube.com/watch?v=6Q4OyEF7SOk
Alleen de mensen met de link kunnen dit filmpje zien.
En tot slot, kunnen jullie eens foto's of beter nog een filmpje plaatsen om te laten zien wat jij allemaal in je stal of weiland hebt staan
(: