Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
olafgek schreef:Ik zou en goed gesprek aangaan met de eigenaar.
Ik zie net in je profiel dat je 14 bent, wat zeggen je ouders? en ook staat er in je profiel dat je ene verzorgpony hebt? is dit die verzorgpony? wat zegt die eigenaar ervan?
regelmaat
dit is voor mij zo geweldig. Vandaag tegen de stal eigenaresse gezegd dat ik erg graag me stalling wilde opzeggen. Met de reden dat ik niet kan mennen, en dit mijn doel is met mijn pony,s.. In eerste instantie niks aan de hand, dus ik zei welke nieuwe stal k naar toe wilde gaan. En wil graag 1 september vertrekken, omdat er geen afspraken op papier staan. En eigenlijk ook niks is afgesproken over een opzeg termijn.. Die eigenaresse werd direct heel vel. Werd boos. Kraakte mijn nieuwe stal af etc, dus zegt ze ik wil graag 175 euro van jullie voor de volgende maand, had mijn vader even meegenomen, die is op sommige situatie iets vlotter. Dus zei direct. Wij zijn jou niks verschuldigd. Eigenlijk wilde we uit goed vanzoen al een maandje extra aanhouden. Maar na alle problemen niet meer. Die eigenaar zegt direct of maand opzeg termijn of vanavond nog weg. Dus zij lopen weg. Wij ook. Ruim even mijn spulletjes op. Zeg daarna netjes nog even gedag. Ze negeerde ons gewoon. Mijn vader was er zo mee aan. Dat we morgen gaan verhuizen. Wij willen dat onze pony,s niet langer daar op het erf staan. Zei werd zo vel op dat moment. Dat we er gewoon van schrokken dat deze vrouw 2 kanten had. Hoop nu op een leuk plekje te komen.