Shetlander veulenbrok?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Shetlander veulenbrok?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 17:33

Heeft een shetlander van 6,5 maand veulenbrok nodig? Staat op het land. Ik heb gehoord van iemand dat ze tot 2 jaar hooi mogen eten, zoveel ze maar willen. Klopt dit of hebben ze ook veulenbrok nodig?


Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 18:06

Uhm, misschien is het een idee al je vragen in een topic te zetten? Je hebt namelijk erg veel topics met allemaal shetlandervragen...

En wij voeren onze veulens veulenbrok idd, die staan ook buiten, 's avonds en 's nachts binnen.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 18:48

ons shetveulen staat ook dag en nacht buiten maar krijgt geen veulenvoer, alleen soms wat hooi en hij eet weleens wat muesli mee van de anderen... en hij heb een behoorlijke buik maar ik vraag me ook wel af of veulenvoer echt nodig is...

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:04

Bij een shetlander is het de moeite haast niet. Je moet al hopen dat ze van enkel weidegang/hooi niet dicht groeien, en dan ga je er ook nog biks bij geven.

Dennis heeft het ook nooit gehad en is een bikkelharde pony geworden. Hij krijgt nu ong 0,4 kg onderhouds brok per dag en staat op een kale wei en staat redelijk in het werk(word minimaal 3x per week gereden).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers