Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Momenteel heb ik er op stal ook last van.
). Ben zelfs nog verder gegaan, ik doe niks meer in de piste met mijn pony's, maar werk daarentegen in mijn eigen weide. Maarja, dat moet maar net kunnen natuurlijk, ik doe niks waar je een piste voor nodig hebt en ik heb mijn eigen weide waar ik mee mag doen wat ik wil. Maar ik denk dat dit mij wel een stuk meer rust gaat geven, ook als de vergadering geen oplossingen brengt ... Als dat zo is dan besluit ik gewoon voor mezelf dat ik met niemand nog contact maak en gewoon met mijn eigen pony's aan de slag ga .. dan ben ik maar asociaal, maar dan kan ik tenminste daar doen waarvoor ik kom (en niet zoals afgelopen zondag, heb ik daar de hele namiddag & avond gezeten en er hing zo'n negatieve sfeer waar ik dan ook door aangestoken werd dat ik dat mijn pony's niet wilde aan doen om op zo'n momenten wat met hen te gaan doen..
).
En inderdaad, als het kan en als er momenten zijn dat het heel rustig is op stal, proberen zo veel mogelijk op die momenten te gaan.