Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jwl schreef:het is vervelend maar inderdaad niet aan jou.
misschien is het voor je shet zelfs leuker als hij met een vriendje komt
ook makkelijk voor jou om je verzorgpony en je shetje bij elkaar te hebbben
k_m schreef:jwl schreef:het is vervelend maar inderdaad niet aan jou.
misschien is het voor je shet zelfs leuker als hij met een vriendje komt
ook makkelijk voor jou om je verzorgpony en je shetje bij elkaar te hebbben
Zo denk ik er dus ook over, maar mijn vader is op dat vlak veel te koppig en gaat het nooit willen vragen, en als ik dit achter zijn rug doe gaat hij helemaal kwaad zijn denk ik.. Moet toch maar eens een goed gesprek hebben pff dit wordt moeilijk
k_m schreef:Hallo,
Ik opende enkele maanden geleden al een topic om te vragen of het te doen was dat er 10 vierkante meter van onze weide moest verdwijnen. Uiteindelijk is dit gebeurd en viel het best mee, maar nu ben ik echt helemaal pissig.
Het zit zo, wij mogen deze weide gratis gebruiken omdat het anders maar staat te verloederen, de 10 vierkante meter word gebruikt als groententuin van een van de huurders van de huizen die voor de wei staan. Hij had nu met de eigenaar overeen gekomen dat hij helemaal tot vanachter ook nog bij kon huren dit is dus ongeveer 30 vierkante meter. Wij kunnen hier dus niets aan doen want wij hebben het stuk gratis, en hebben dus eigenlijk echt niet te klagen. De man had dus hier komen vragen ofdat wij het konden afzetten, wij hadden de 10 vierkante meter ook afgezet, maar ze zijn overeen gekomen dat de man het zelf moest doen, omdat het immers zijn groentenhof word. Kom ik op de wei is alles tot vanachter af gezet, maar man het is zoooooooveel te klein nu echt. En hoe het is afgezet!!!! Hier ben ik nog het kwaadste om, de palen zijn helemaal niet waterpas, terwijl wij alles mooi afmeten en doen, de draad is helemaal dubbel aan de achterste palen en die steekt er letterlijk 10 cm bovenuit, het is echt geen zicht en ik ben dus echt vrij kwaad.
Papa is nu niet thuis, maar ik ga straks voorstellen om onze shetlander bij mijn verzorgpony te stallen, als de eigenaar van mijn vp dit wilt. Want dit kan echt niet meer, het is een weitje maar het is echt te klein voor d'r nu. Bij de 10 m² werd al getwijfeld maar nu is er ruim 30m² af.
Ben echt pissig, is altijd al wat geweest met d'r wei daar. Tot 3x toe gemaaid gras er in terwijl er een vriendelijk bordje aan de wei hangt om te vragen d'r niet te voederen, altijd onkruid dat in de wei wordt gegooid, bloemen met de hele kluit potgrond er nog aan, kinderen die te pas en te onpas de wei ingaan om vlekje te aaien, boze grootouders als ik uitleg dat dit echt niet de bedoeling is, koekpapiertjes en al wat je wilt in de wei. Ben het echt zat, ookal hebben we dit stuk gratis dit soort dingen horen niet te gebeuren....
Lynn_Nikita schreef:Dan haal je materiaal en doe je het opnieuw