ik had een vraag wat is het mooist mijn paar (fries) schuurd beetje nu heeft ze haar manen net weer op een lengte dat de knotjes erg dik worden en hengsten vlecht gaat onder het rijden een beetje los zitten is het een iedee om hengstenvlecht met pektouw te vlechten? of gewoon knotjes maken..
maak wel strakke maar gaat door het rijden wat losser zitten en dan krijg je z'n vorm van een s laat ik maar zeggen haha weet niet hoe iikhet anders moet vertellen..
Mijn ruin heeft op wedstrijd ook een hengstenvlecht. Of ik vecht een paar pektouwtjes mee of ik wikkel er na het vlechten met de naald draad omheen, bij beide methoden blijft het goed zitten.
`weet niet hoe ik foto's moet uploaden... maar dubbele vlecht krijg ik echt niet voorelkaar zulke dikke manen heeft ze niet.. denk dat de manen nu 10 tot 15 cm lang zijn.
Naranga
Geplaatst: 06-08-13 22:00
10-15cm is vrij kort hoor, dat is nog makkelijk te knotten, als ze wat langer zijn kun je ook nog roosjes maken.
bn eruit hengstenvlecht met pektouw werkt goed.. en vind hengsten vlecht bij een fries mooier..
femkeonneke
Geplaatst: 14-08-13 08:22
Bij mij zakken hengstenvlechten ook uit, dat hoort er gewoon een beetje bij. Maar als je antiklit gebruikt zakt het sneller uit, en op nat haar minder snel! xx
Confiance
Geplaatst: 14-08-13 12:52
Ik vind inderdaad een hengstenvlecht mooier bij een fries
ShennaSunny
Geplaatst: 14-08-13 20:46
maak de hengstenvlecht iets hoger, dan zakt die iets minder snel uit.