Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
piezze schreef:ik had heel enthousiast ook zo'n graasmasker gekocht. Bij nader inzien vond ik het nogal zielig. Ik heb het 1x omgedaan om te passen en dat vond ze al helemaal niet leuk. Nu hebben we de wei kleiner gemaakt en moet ze de wei helemaal kaal eten voordat ze over mag naar een nieuw, al wat kaalgegeten weitje. eft ze een kleinere wei en wordt ze niet meer zo dik. Dus als iemand misschien interesse heeft in een nooit gebruikt graasmasker in de maat Cob, doe een bod. Kaartje zit er nog aan.
piezze schreef:Ja klein stukje vind ik ook wel zielig maar probleem is dat ze blijft eten en echt gevaarlijk dik wordt. Zo'n graaskorf heeft ze denk ik ook snel af of kapot want ook vliegennetjes e.d. zijn binnen een uur af en gesloopt. Het is een echte boeienkoningin want knopen, ritsten en staldeuren zijn ook geen probleem voor mevrouw.
Die eerste is ook het model dat ik heb, er zit een klein gaatje in het midden en daar doorheen moet ze dan zien te eten.
lovebrechjex schreef:Welke graasmaskers heb je al gebruikt?
Ik heb zelf eerst een ronde gehad, met een klein gaatje erin, vond ik er zielig uitzien, ging schuren, en werd zwaar als ze ging drinken. Heb nu een Greenguard en die bevalt goed, heeft wel een aardig prijsje, maar hij schuurt niet, en word niet zwaar tijdens het drinken.
pippekoetje schreef:lovebrechjex schreef:Welke graasmaskers heb je al gebruikt?
Ik heb zelf eerst een ronde gehad, met een klein gaatje erin, vond ik er zielig uitzien, ging schuren, en werd zwaar als ze ging drinken. Heb nu een Greenguard en die bevalt goed, heeft wel een aardig prijsje, maar hij schuurt niet, en word niet zwaar tijdens het drinken.
Ik heb de 2 gehad op de linken in mijn eerste bericht. (foto's kreeg ik er niet op) Op zich was ik er heel content van en liever een paard dat er wat zielig uit ziet dan een paard dat veel te dik is en bijhorende gezondheisproblemen... Alleen wordt het wel een dure grap, op 1 maand nu al 40 euro uitgegeven aan graaskorven. Ik zie het niet zitten om 7 maanden lang telkens 40 euro per maand uit te geven aan alleen al graaskorven. Daarom, zoek ik dus een heel stevig merk, als het al bestaat ?