Hoi,
Mijn paard staat sinds een paar maanden op een nieuwe stal. Eerst stond hij samen met 1 ander paard 24-7 buiten in de wei. ook in de winter. Helaas zonder schuilstal. Wel een schuur waar ze achter konden schuilen. Mijn paard heeft verlatingsangst en wanneer zijn vriendje ging rijden werd hij heel onrustig ook al stonden in de weilanden er omheen ook andere paarden. Nu moest ik door omstandigheden mijn paard verhuizen.
Hij staat nu op een stal met mega veel weide en ruimte in een grote kudde. Hij moet alleen snachts wel binnen staan. Ze komen nu van 9.00-21.00 buiten. Ik heb gelukkig wel een buitenstal met luik en een hooitas waardoor hij de hele dag kan eten. Ik heb het idee dat mijn paard veel gelukkig is omdat hij nu in een grote kudde staat en nooit meer alleen in de wei staat. Op stal staat hij ook heel rustig lekker naar buiten te kijken en af en toe neemt hij een pluk hooi. Toch blijft het bij me kriebelen dat hij niet meer dag en nacht de wei op kan, maar hier in de buurt zijn er geen goede stallen waar dit wel kan op dit moment.