Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjors schreef:Als je er een aanschaft let erop dat de melk bar goed bereikbaar is ! Dat de singels niet in de weg zitten
anneliesdj schreef:Sjors schreef:Als je er een aanschaft let erop dat de melk bar goed bereikbaar is ! Dat de singels niet in de weg zitten
Dat is waar ik bang voor ben, of dat hij met zijn koppie ertussen komt te zitten ofzo.
Het lijkt me echt helemaal niets, dus als het niet perse hoeft.
Een dazenval vangt toch niet alles weg? Dan heeft ze toch nog steeds wel last?
anneliesdj schreef:Sjors schreef:Als je er een aanschaft let erop dat de melk bar goed bereikbaar is ! Dat de singels niet in de weg zitten
Dat is waar ik bang voor ben, of dat hij met zijn koppie ertussen komt te zitten ofzo.
Het lijkt me echt helemaal niets, dus als het niet perse hoeft.
Een dazenval vangt toch niet alles weg? Dan heeft ze toch nog steeds wel last?
Selka schreef:janderegelaa schreef:Een dazenval vangt praktisch alles.
Hier niet hoor, nog niet eens de helft! Hier staan ze wel in het bos, misschien dat dit nog verschilt?!
anneliesdj schreef:Ja dat is ook waar ik bang voor ben, maar mijn merrie laat zich amper spuiten, ze maakt er een enorm drama van en het lukt wel, maar het meeste beland ernaast. En ik ben bang dat ze met die gekke sprongen een keer het veulen omver loopt ofzo.
anneliesdj schreef:Ik denk dat dat niet zoveel verschil maakt, volgens mij is het bij haar meer een princiepekwestie.
Maar ik ben bezig met een dazenval en ga even zelf een mengsel maken van azijn, knoflook en kruidnagel en dat met een spons erop smeren, zal ze ook wel niet leuk vinden.