Op mijn stalling kan ik normaal gezien niet terecht tijdens de winter. Ondanks dat ik het er heel erg fijn vind. Nu kreeg ik van de boer een mogelijke winterweide. Mijn grootvader is er niet zo van overtuigd om deze winterweide te gebruiken. Ik heb het idee dat mijn paardje het hier heel erg fijn vindt op onze stalling. De reden waarom ik een winterweide nodig heb en niet gewoon op stal kan, is omdat mijn paard een luchtzuiger is. Hij moet hoe dan ook buiten kunnen staan. De boer zou hem 's ochtends buiten zetten en 's avonds terug binnen zetten. Ik zal proberen om een regeling te treffen waarin hij minstens 14u kan buiten staan. Desnoods ga ik hem zelf elke avond terug naar binnen brengen want de stalling is namelijk niet zo ver. Nu is de boer niet echt enthousiast om de winterweide in te richten en denk ik dat ik het zelf zal moeten doen. Helemaal niet erg! Mijn paard zal waarschijnlijk ook een shetlander krijgen als weidemaatje aangezien de weide nogal klein is. Nu is het de eerste keer dat ik zoiets zou doen, maar ik heb de kennis van jullie bokkers nodig? Is dit uberhaupt wel een goede winterweide! Ik heb geen idee of ik al dan niet een schuilhok mag plaatsen of niet. Hieronder heb ik een plannetje gemaakt die jullie min of meer een idee kan geven over hoe de weide eruit ziet.