Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Batlow schreef:we zijn met 4 op stal. Ik doe 2 x in de week alles. Op woensdag en vrijdag doe ik ze voeren + buiten zetten (staan ;s nachts buiten behalve de hengst en de shet, die moeten naar buiten elke ochtend)
De stallen, dat is nu bijna niks omdat ze buiten staan dus maar 2 stallen doen. En in de avond mest van de wei rijden en de paarden van wei verplaatsen eventueel en shet en hengst weer binnen. In de winter is het voeren en alle paarden naar buiten gooien, alles mesten en in de avond weer mest van de wei rijden en alles binnen zetten + voeren
esmee_2001 schreef:Batlow schreef:we zijn met 4 op stal. Ik doe 2 x in de week alles. Op woensdag en vrijdag doe ik ze voeren + buiten zetten (staan ;s nachts buiten behalve de hengst en de shet, die moeten naar buiten elke ochtend)
De stallen, dat is nu bijna niks omdat ze buiten staan dus maar 2 stallen doen. En in de avond mest van de wei rijden en de paarden van wei verplaatsen eventueel en shet en hengst weer binnen. In de winter is het voeren en alle paarden naar buiten gooien, alles mesten en in de avond weer mest van de wei rijden en alles binnen zetten + voeren
Dat is aardig veel om te doen