Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myca schreef:Er is een speciaal taxatie topic voor KWPN paarden: [RPA] KWPN-taxatietopic, max 2 foto's.
laboum schreef:Ja, ik begrijp het. Het is echter niet mijn paard, maar dier spreekt me wel heel erg aan.
De vraagstelling van mij is misschien niet goed dan. Het is meer de vraag van wat hier eventueel voor te betalen.
Hier tevens een link van het dier (advertentie)http://www.sporthorses.nl/advertentie/47974/te-koop/paarden-te-koop/z-1-dressuur-ster-en-prok-merrie.aspx#.Uc6sQHLCTcs
UltimOo schreef:Hmm beetje moeilijk beoordelen zo zonder beeld materiaal, maar op basis van leeftijd/niveau/keuren enz zou ik zo rond de 7000 gaan zitten denk ik. Prok is mooi mee genomen voor de fokkerij, fijne afstamming waar je qua fokken wel wat mee kan, niveau is misschien een beetje een tegenhanger vergeleken de leeftijd, vraag me dan vaak af of het Z1 het "eind punt" is of dat zo'n paard dan geen wissel wil/kan springen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Cayenne schreef:laboum schreef:Ja, ik begrijp het. Het is echter niet mijn paard, maar dier spreekt me wel heel erg aan.
De vraagstelling van mij is misschien niet goed dan. Het is meer de vraag van wat hier eventueel voor te betalen.
Haal die link maar weer weg. Het bespreken van een advertentie is op bokt niet toegestaan en dan gaat het topic op slot.