Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marielle82 schreef:Geen tips. Volgens mij kun je daar niets tegen doen.
Manen naar 1 kant binden of vlechten help niet. Valt vroeg of laat toch weer terug naar de kant waar het zat.![]()
Lees nog wel even mee. Misschien komt de gouden tip nog langs
Shinedown schreef:Dan stel ik hier even de vraag: mijn paard is al heel vaak van kant gewisseld van manen. Eerst hingen ze naar rechts, toen links, rechts, links, rechts (zoiets..?) en nu hangen ze weer links. Hoe komt het dan dat ze dit automatisch doen?
Bij mijn paard begint nu ook weer een stuk bij de schoft opeens naar rechts te hangen. Benieuwd of ik dat waar na links moet gaan trekken, of alles maar weer na een tijd naar rechts moet laten hangen.
Batlow schreef:Hij zit prima in zijn nek, wel een verre gedachte...... Dit heeft hij gewoon altijd al gehad vanaf jong af aan. Hij is nu pas 2. Het is niet 'opeens'. Altijd zo geweest maar ik dacht ik vraag is of er een oplossing is. Ik ga vlechtjes proberen!
Om eerlijk te zijn ga ik ook niet na aanleiding van scheve manen een chiropractor laten komen....
Niekje51 schreef:Ik wil juist de manen van mijn merrie (NSPS, vandaar) naar twee kanten, maar die hangen liever naar 1 kant, dus ik werk ook met vlechtjes. Meestal een weekje erin en dan kunnen we weer een poosje
http://i39.tinypic.com/htftop.jpg
Shenavallie schreef:Waarom mogen de manen niet gewoon aan twee kanten blijven hangen? Is voor het paard alleen maar prettig met slecht weer: dan is zijn nek aan twee kanten beschermd. Vind het overigens zelf nog leuk(er) staan ook!
catzkillz schreef:Hihi grappig zicht die fotoIedereen doet z'n best om de manen aan een kant te krijgen en jij het tegenovergestelde! Zo zie je maar