Wie kan mijn vriendin helpen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Wie kan mijn vriendin helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 19:20

Een hele goede vriendin van mij zoekt stalling/weide voor haar 2 oude paardjes. Het gaat om een paard en een pony, boven de 20 en alleen het paard kan nog bereden worden. Ze zoekt een fijn plekje waar haar paardjes oud kunnen worden en nu zijn ze nog in goede conditie zijn wil ze eigenlijk niet te lang wachten met verhuizen.

Haar paard rijdt ze nog maar zo'n 3 keer per week. Hij is nu lekker met pensioen en ze wil daarom heel graag buitenritten kunnen maken. Ze hoeft dus geen gebruik te kunnen maken van een bak. Het is ook belangrijk dat haar paardjes samen staan, want inmiddels zijn ze heel erg aan elkaar gehecht geraakt. Omdat ze wat ouder zijn en de pony niet meer bereden kan worden, is het prettig als ze elke dag naar buiten kunnen en 's nachts op stal (of in een schuilstal) kunnen staan.

Maar nu het grote probleem... Door allerlei omstandigheden kan m'n vriendin maar net haar hoofd (financieel) boven water houden en elke maand moet ze het ene gat met het andere gat dichten. Het is echt sneu om te zien, want ze doet er alles aan om haar paardjes een geweldig leven te geven! Vorig jaar is er sprake van geweest dat ze een van haar paardjes in zou moeten laten slapen, maar ondanks dat ze uit de oliebol zou zijn als er 1 paardje weg zou vallen, heeft ze er toch voor gekozen om alles op alles te zetten en ze lopen nu nog beiden vrolijk rond. Door naar een goedkopere stalling te verhuizen zou ze wat meer ademruimte krijgen en dat heeft ze zo hard nodig!

Ze wil graag dagelijks haar paardjes kunnen blijven bezoeken en aangezien ze er financieel op vooruit moet gaan, mag het niet te ver weg zijn (anders worden de benzinekosten weer te hoog). Ze zoekt iets in de omgeving van Zeist, maar het mag ook buiten Zeist liggen. Het is een super nette, hardwerkende meid (ze is bijna 30) en ze is ook bereid om haar handen uit de mouwen te steken als ze daardoor goedkoper kan staan. De stalling mag ook super basic zijn! Wellicht weet iemand iets bij een boer, of heeft iemand weiland met schuilstal of stalling aan huis? Of misschien heeft iemand de mogelijkheid om daar paarden te stallen, maar weten ze niet goed waar te beginnen? Ze zou ook graag helpen om alles helemaal klaar te maken voor het houden van paarden.

Hopelijk heeft iemand de gouden tip!

_rosita_

Re: Wie kan mijn vriendin helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 19:56

heeft vriendin ook bokt? stuur me even een pbtje... misschien weet ik iets

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 20:44

Vriendin heeft geen Bokt, maar je hebt PB :D

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:58

Advertentie voor derden is helaas niet toegestaan.
Ze kan zelf een account aanmaken om een topic op ED te openen voor pensionstalling.
Hier een slotje.