tips om shet te houden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pumbaalover

tips om shet te houden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 20:15

ik ben opzoek naar een manier om een shet te houden weten jullie wat ik daarvoor moet kopen en waar??? ik niet..... ik wil wel graag een sulky maar waar moet ik dan op letten en wat is het verschil met geremd en ongeremd...... weten jullie waar ik op moet leten met het kopen van een shet en wat een goede omgeving is zoals 24/7 in de wei of half half of helemaal niet in de wei?????? en hoeveel moet je ze voeren????? help me en bied maar iets aan als je denkt dat ik er iets aan heb of geef natuurlijk alleen dingen door (waar en wat ik moet kopen). reacties zijn altijd welkom. :-) :j :j :j

ps de foto: de kleine staat op een wei en is van mijn vriendin mis kan ik mijn toekomstige pony daar ook stallen maar ik wil vooral weten wat ik moet doen bij het kopen van spullen en wat ik dan moet kopen

help please _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Borisje

Re: tips om shet te houden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:27

Hier zijn al heeeeel erg veel topics van, even de zoekfunctie gebruiken en zoeken op 'shetlander kosten'.
En het verschil tussen geremd en ongeremd? Dat is heel erg logisch, de een is geremd en de ander is ongeremd. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:29

Hoe houd ik een shetlander topic nummer 101...
Zoals al gezegd, gebruik de zoekfunctie eens :Y)

Revanches

Re: tips om shet te houden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 20:45