Euro-star vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 13:43

Ik heb ook een Eurostar broek die meer pluist dan mijn overige broeken. Ik koop dus (voorlopig) geen Eurostar meer.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 16:18

Ik heb een dure Pikeur gehad en die was binnen no time totaal versleten bij me knieeen en me kruis echt heel slecht.. Nu heb ik voor minder dan de prijs van die pikeur 2 van die Klara broeken al een maand of 5 en bij mij pluisen ze wel iets maar niet heel erg of zo een heel klein beetje bij die steekzakken maar voor de rest niet en ik heb een grijze en een zwarte..

Daan1982

Berichten: 1756
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: loenhout, belgie net onder breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 17:35

Ik heb ook een eurostar en deze heb ik al een aantal jaren met een leren zitvlak erin. cobalt met zwart. Hoge band, ik kan geen 2de naam vinden maar kan alleen zeggen dat het een superbroek is, niks pluizen, scheuren ed. Ik heb er toen de tijd dan ook 300 gulden voor betaald.
Ziet eruit of het net een paar maanden oud is, alleen het is mij veel te groot geworden of moet ik zeggen ik ben te klein geworden.

dusse, misschien nog iemand interesse?
maat 40

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:43

Ik heb een euro-star Karin, en 2 euro-stars Finale. Ik heb echt nergen last van. De laatste 2 heb ik al op z´n minst een jaar en zijn regelmatig gebruikt. De eerste heb ik 3? maanden en is ook al regelmatig gewassen. Ik vind dat euro-star een super prijs/kwaliteit verhouding heeft! OK dan!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 20:58

ik heb dat met mijn oude eurostars niet. Maar de laatste twee die ik kheb wel, die koop ik dus ook nooit meer, zonde van mijn geld.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 21:16

Marijn4045 schreef:
Die Klara is een goedkope variant van bijvoorbeeld de Diana of de Finale. Ik denk dat je er niet al te veel van mag verwachten... Aan de andere kant, drie weken is wel een heel korte levensduur... Heb je hem wel op de juiste manier gewassen (binnenste buiten, 30 graden)?



nou niet veel van mag verwachten?
ik heb er hier wel 93 euro per broek voor moeten betalen,dat is meer als 200 gulden per broek,ik vind dat ik er dan toch wel iets van mag verwachten?

maar goed mijn eurostart klara broeken pluizen alleen heel klein beetje op dat stuk waar de trui vaak langs komt,ik vind dat best normaal.

het zijn idd erg fijne broeken Lachen

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 21:06

Zo, heb vanmiddag dus gebeld met de zaak waar ik mijn Eurostar Klara antharaciet gekocht heb. Ik heb het verhaal uitgelegd, namelijk dat ik de broek nu pas een keer of 10/15 heb aangehad en 1 keer gewassen op de goede manier en dat er nu al allemaal pluizen op zitten.

Ik moest even langskomen met de broek en ze zouden er naar kijken. Zo gezegd, zo gedaan. Het klopte inderdaad dat dit vaker gebeurde bij dit model. Daarom had Eurostar de stof van het model iets dikker gemaakt en dan moest het beter gaan.

Ik mocht de oude broek inleveren en ze gingen een nieuwe broek voor me bestellen. Vond ik erg netjes opgelost.

Millenium
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 21:22

Nou dan hoop ik dat dat bij mij ook gebeurt. Mijn broek is nog in duitsland

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 21:31

Millenium schreef:
Nou dan hoop ik dat dat bij mij ook gebeurt. Mijn broek is nog in duitsland


Als ik jou was zou ik mijn verhaal gebruiken om een nieuwe broek los te peuteren. Het eerste model was niet goed genoeg, dus heb jij daar ook recht op.

Trouwens, beautifullmickey, ik weet niet waar jij de broek gekocht heb, maar ik heb E 72,50 betaald en ik heb dezelfde broek in een andere zaak nog zien hangen voor E 65,- (wisten ze misschien al dat het een klotemodel was Tong uitsteken )

Millenium
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 09:23

ik heb er 79.95 voor betaalt en ik ga het proberen maar toen die ene opgestuurd was heb ik wel gelijk 1 ander er bijgekocht in het donker blauw en de stof was daarvan al verandert. de stof is gladder en iets dikker

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:21

Ik heb er ook eentje die nog niet pluist en heb hem nu een half jaar ofzo iemand anders bij ons op stal had ook een pluis broek die pluisde ook al na 2 maanden ofzo. Deze is terug gestuurt en ze mag een nieuwe kiezen maar het is niet normaal hoor dat die broeken zo snel gaan pluizen. Wel raar dat er zoveel mensen last van hebben.

Millenium
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 21:19

Hallo ik heb vorige week te horen gekregen dat ik een nieuwe broek mag uitzoeken of het geld kan terug krijgen. ik ga vande week een nieuwe halen. De stof gingen ze van een andere samenstelling laten maken ben dus benieuw naar hoe ze er uit komen te zien ik denk dat ze wat dikker worden ofzo of van een heel ander materiaal gemaakt gaan worden

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 21:53

vroeger waren ze toch beter, denk ik, ik het 2 eurostar broeken met kunsteleren kont, ik heb ze al zeker 7 jaar en draag ze omen om, mik ze in de wasmachine en de droger en ze zien er nog perfect uit!
heb ik ook eens mazzel!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:07

Ik heb een Eurostar Corsica en die pluist helemaal niet.
Heb hem nu al twee jaar (en bijna elke dag aan gehad) en hij ziet er nog steeds best mooi uit. Wordt alleen een beetje klein Tong uitsteken