Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
talithalotje schreef:ja we kunnen het altijd proberen die 2 komen er sowieso te staan. de 3 is nog even afwachten.
ook moeten we dan eerst een geschikte pony hebben. want dat is ook nog wel een klus aangezien de uiter wat angstig is en we dus een hele brave pon moeten hebben en die moet ook nog tussen de 1,25 en 1,35 zijn.
en wat als we er een shetje bij zzetten hoeveel mag hij daar voor vragen per maand? (teminste wat is een redelijke prijs) shet komt dan met een muilkorf om te staan. en krijgt niets bijgevoerd.
KimD schreef:Serieus? Zijn er mensen die deze prijs reëel vinden? Ik heb precies hetzelfde, alleen geen stalletje, daar zorg ik zelf voor. Weet je wat ik betaal? €100,- per maand en €1000,- per jaar.& qua paarden interesseert het hem niet, als zou ik op iedere vierkantemeter ene zetten.
Maar voor het idee het zijn er momenteel vier.
KimD schreef:Serieus? Zijn er mensen die deze prijs reëel vinden? Ik heb precies hetzelfde, alleen geen stalletje, daar zorg ik zelf voor. Weet je wat ik betaal? €100,- per maand en €1000,- per jaar.& qua paarden interesseert het hem niet, als zou ik op iedere vierkantemeter ene zetten.
talithalotje schreef:ja hij wist het nog niet 100% zeker waarschijnlijk zou het idd 375 worden voor 3pony's.
alleen vind me vader dat erg prijzig zei hij. wand dan betaald hij per maand 250 en hij wil niet meer als 220 betalen. dus we gaan kijken als we nog wat kunnen onderhandelen.
hebben jullie de stal trouwens gewoon open het hele jaar door?
dat wouden wij wel graag maar de eigenaar van het land zegt dat is niet nodig. maar ik vind het wel fijn dat ze kunnen schuilen als ze dat willen.
ohja hij zei ook dat ze an 1 ha niet genoeg hebben met zijn 3een en we dan nog een stuk nodig zijn. klopt dat?
we krijgen er gewoon een stuk bij(op andere locatie) voor de zomer maanden mochten ze het niet reden met het gras.
dus dat is verder geen probleem. maar volgens mij moeten ze het zat kunnen reden. ook hebben we er nog hooi bij.
Malissaa schreef:KimD schreef:Serieus? Zijn er mensen die deze prijs reëel vinden? Ik heb precies hetzelfde, alleen geen stalletje, daar zorg ik zelf voor. Weet je wat ik betaal? €100,- per maand en €1000,- per jaar.& qua paarden interesseert het hem niet, als zou ik op iedere vierkantemeter ene zetten.
Ik vind dat ook reëel.. Ik denk dat jij gewoon geluk hebt want voor de meeste betaal je toch echt meer..