shetlander wel of niet op de wei?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshine1995

shetlander wel of niet op de wei?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-13 00:33

Hallo,
ik had even een vraagje, mijn pony staat nu bijna een maand op de wei. Ik heb voor ze naar de wei ging het grazen langzaam opgebouwd. Verder had ik ook een grasmasker aangeschaft. Maar helaas weet mevrouw hoe ze die zelf af kan krijgen. Ze heeft twee jaar terug al in een kliniek gestaan voor koliek. En ze is nu na een maand al tonnetje rond ondanks de vele beweging.ik vertrouw het eigenlijk niet zo..

De boer wil het land nog niet afzetten, en alleen s'nachts naar stal is ook geen optie. Ik zal dus moeten kiezen of 24/7 land of naar stal waar ze dan een paar maanden alleen zal staan..

Wat zouden jullie doen?

Shirley

Re: shetlander wel of niet op de wei?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 00:35

De boer wil het land nog niet afzetten, maar misschien vindt hij het wel goed als je zelf een klein stukje afzet met prikpaaltjes en een schriklint ?

Dan kun je haar 's nachts op het kalere stukje zetten, of is dat ook geen optie ?

Sunshine1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-13 02:01

Shirley schreef:
De boer wil het land nog niet afzetten, maar misschien vindt hij het wel goed als je zelf een klein stukje afzet met prikpaaltjes en een schriklint ?

Dan kun je haar 's nachts op het kalere stukje zetten, of is dat ook geen optie ?

Ik zal dat morgen eens aan hem vragen en hopen dat ie dat goed vind.

Chezshir77

Re: shetlander wel of niet op de wei?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 08:57

En anders een ander masker proberen? De greenguard krijgen ze zo snel niet af!