Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celiien schreef:Heb je dit besproken met de staleigenaar? Ik zou als staleigenaar niet blij zijn als er mensen zomaar 'regels'gaan ophangen
indien wel;
Rijbaanregels in de gaten hjouden
Aanvegen na het poetsen
mest uit de bak verwijderen
alles netjes opruimen/geen spullen laten slingeren
rijden voor longeren, longeren voor losgooien?
Celiien schreef:Heb je dit besproken met de staleigenaar? Ik zou als staleigenaar niet blij zijn als er mensen zomaar 'regels'gaan ophangen
indien wel;
Rijbaanregels in de gaten hjouden
Aanvegen na het poetsen
mest uit de bak verwijderen
alles netjes opruimen/geen spullen laten slingeren
rijden voor longeren, longeren voor losgooien?
Caira schreef:Geen roze hoofdstellen?
HelmerG schreef:Caira schreef:Geen roze hoofdstellen?
.. moet toch iedereen wel zelf weten geloof ik wat voor tuig ze gebruiken bij hun pony/paard
![]()
Wij hebben een contract mbt het stallen waar dan ook afspraken in staan over ontworming etc..
verder hebben we bij de bak A4tje hangen met bakregels en er zijn dan algemene afspraken zoals
mest uit de bak halen na rijden, erf schoonhouden en gewoon je eigen rotzooi opruimen enzo
Caira schreef:Geen roze hoofdstellen?
Kimbers schreef:.. moet toch iedereen wel zelf weten geloof ik wat voor tuig ze gebruiken bij hun pony/paard
![]()
Wij hebben een contract mbt het stallen waar dan ook afspraken in staan over ontworming etc..
verder hebben we bij de bak A4tje hangen met bakregels en er zijn dan algemene afspraken zoals
mest uit de bak halen na rijden, erf schoonhouden en gewoon je eigen rotzooi opruimen enzo
Kimbers schreef:HelmerG schreef:
.. moet toch iedereen wel zelf weten geloof ik wat voor tuig ze gebruiken bij hun pony/paard
![]()
Aartje schreef:"iemand die betaald voor les heeft voorrang op iemand die 'vrij rijdt'."
Maar zorg dan wel voor een bord waarop mensen kunnen aangeven als ze betaald les hebben en dus de bak alleen willen gebruiken. Als iedereen dan van te voren weet is dat wat prettiger dan kan de rest daar rekening mee houden. Maar ik heb geen idee hoe het er daar aan te gaat natuurlijk. Zijn er klanten die 'lessen'?