Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missanita84 schreef:dank jullie voor de tips maar dat bedoel ik eingelijk niet ...
het ligt niet als ie ouder word of mijn verzorging aan zijn staart.
het gebeurt in het land doordat er iemand opstaat ofzo, vlechten ben ik ook niet voor , maar het zou mooi zijn zijn staart dik te kunnen houden, ik dacht als het in een vlecht zit misschien minder kans dat er een ander paard op staat ofzo of leg ik het nu niet goed uit
missanita84 schreef:ja 0nynke idd dat gebeurt hier is ga een foto maken hij hangt ruim boven zijn kogel nu en in de winter eingelijkook, als de zomer weer voorbij is en ze in de avond weer opstal staan groeit het vanuit de staart weer aan en heb je weer korte stukjes en houd ik hem idd mooi kort om hem dikker te houden/krijgen zijn staart groeit gelukkig erg snel maar ik wil hem zo graag dik houden zomers natuurlijk
hel is absoluut niet dat het uitvalt dat weet ik zeker heb het een keer gezien dat het b=gebeurde
Sietara schreef:@Onynke Elke 2 of 3 maanden en dan een flink stuk vanaf de grond tot de kogel ongeveer
spicegirl schreef:mijn paard zn staart is gegroeid, binnen 1 jaar, van net aan de hak, tot ruim over de grond.
mijn geheim ?
ontklitten, antiklit erin (of creme VOEDING ), vlechten, in de staartzak. en dan 1 x per 14 dagen eruit, en opnieuw.
Nibbit schreef:En dat de haren er uit gaan door het opstaan lijkt me sterk