Wat zijn de prijzen van de vergunning in andere gemeenten?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cil_ schreef:Ik ben geschrokken van de prijs die de gemeente Buren vraagt voor een vergunning voor het aanleggen van een rijbak. Gemeentelijke leges 940 euro als er een lichtmast (max 2,5m hoog) bij komt dan kost het nog 375e extra.![]()
Wat zijn de prijzen van de vergunning in andere gemeenten?
Cil_ schreef:Herintreder1, 450 leges is de helft van wat ik zou moeten betalen (ze moeten hier een heel groot stadhuis terugverdienen). Moet je extra betalen voor vergunning verlichting?
Is het bij jullie gemeente ook zo dat de bak een beperkt aantal meters vanaf de achterzijde of zijkant van het huis moet komen? En zoveel ik geloof 5 meter vanaf de erfgrens met de buren?
Cil_ schreef:Hoi Gypsy, dat plan hadden we ook, en dan een stroomdraadje wat we kunnen gebruiken om 2 paddocks van de bak te maken. De definitie van een rijbak schijnt bij gemeentes onduidelijk te zijn. Soms zijn de afmetingen bepalend of de schuine omheining.
Cil_ schreef:herintreder1, je schrijft dat je de bak in eigen beheer gaat aanleggen. Wat voor soort bodem wordt het, drainage, welk(e) soort(en) zand, worteldoek? Ik ben heel benieuwd!