Stond er dus over Pavo kunstmest, en dat klinkt dan in theorie allemaal heel leuk & goed .. maar hoe zit het in de praktijk?
Ik heb 2 stukjes weide van ongeveer 15x100 meter. Eentje heeft heel de winter afgesloten gelegen, het andere hebben ze de hele winter op gelopen en heb ik nu een paar dagen terug afgesloten (nu hebben ze dus nog stenen uitloop aan de stal & een paddock). Maar wat nu?
Het stukje dat in de winter afgesloten is geweest is ook paardenmest op geweest (alleen van eigen pony's) maar ik ben daar niet zo'n fan van. Kan het niet goed onderbouwen, maar ik haal niet voor niks mijn mest uit de weide denk ik dan altijd maar

Wat is nu wijsheid? Hoe kan ik de stukjes het beste aanpakken? Heeft die Pavo kunstmest toegevoegde waarde of is dat puur theorie?
Grote verbouwingswerken of heel dure dingen ben ik niet van plan, wie weet ben ik daar over een paar maanden weg (ben ik niet van plan maar je weet nooit

Iemand raad?
Edit; misschien ook wel een belangrijk detail .. 1 pony heeft last van zomereczeem en ik probeer echt op te letten qua voer enzo .. Ook hebben ze beiden aanleg (die met ZE wat meer dan de andere ) om dik te worden, moest dat meespelen..