Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shinedown schreef:Geen idee hoe je paard zal reageren, dat is elke keer anders. Mijn paard stond eerst heel haar leven buiten 24/7 buiten en staat vanaf november op een nieuwe stal waar ze gelukkig alleen in de winter snachts op stal gaan. De mijne deed het perfect, gedroeg zich perfect. Ook ik was bang dat ik haar zou 'opsluiten', maar dat was dus niet.
Het is me niet duidelijk uit je verhaal of ze overdag ook op de wei komen daar? Zolang je paard gewoon overdag van 8-5 buiten staat denk ik dat hij er niet zoveel problemen van zal maken als hij snacht op zo'n lekker grote stal mag staan.
MarZarascha schreef:Shinedown schreef:Geen idee hoe je paard zal reageren, dat is elke keer anders. Mijn paard stond eerst heel haar leven buiten 24/7 buiten en staat vanaf november op een nieuwe stal waar ze gelukkig alleen in de winter snachts op stal gaan. De mijne deed het perfect, gedroeg zich perfect. Ook ik was bang dat ik haar zou 'opsluiten', maar dat was dus niet.
Het is me niet duidelijk uit je verhaal of ze overdag ook op de wei komen daar? Zolang je paard gewoon overdag van 8-5 buiten staat denk ik dat hij er niet zoveel problemen van zal maken als hij snacht op zo'n lekker grote stal mag staan.
Ja, ze komen gewoon buiten! In de winter alleen niet. De stal waar ze nu staat gaan ze ook pas in augustus op de grote wei. Tot dan moeten ze het doen met een stukje ongeveer even groot als een bak waar het gras meer hooi is dan gras.