Ik ben in het bezit van een 4 jarige PRE hengst die sinds Januari dit jaar serieus onder het zadel
is. Paard wordt ongeveer 3 a 4 keer in de week getraind ongeveer 30 tot 40 minuten.
Het rijden gaat ontzettend goed paard pakt alles lekker op en leert heel erg snel, voert alle oefening
probleemloos uit en werkt graag voor zijn ruiter

dingen waar het paard moeite mee heeft. Wisselen het rijden nu ook af met buitenritjes wat meneer erg leuk vind!
Staat verder dagelijks 8 tot 9 uur buiten met een ander paard in een ruime paddock/bak
Mijn paard heeft als 1/2 jarige een ataxie probleem gehad waardoor hij veel onderzoeken in de kliniek heeft gehad, veel
boxrust en een heel vervelend jaar heeft gehad. Hij is hier gelukkig helemaal bovenop gekomen en het gaat boven
verwachting goed met hem.
Toch zou ik hem deze zomer graag een aantal weken vakantie geven, hij doet alles zo ontzettend goed en zo kan hij
ook even bijtrekken en weer even echt paard zijn dit heeft hij zeker verdiend

Ik heb de mogelijkheid om hem te huisvesten op een grote weide met nog 3a4 jonge hengsten.
Hier zou ik hem dan voor 5 a 6 weken willen zetten.
wat denkt Bokt hier van? Verstandig en goed voor het paard? Of toch in training houden en liever wat rustiger aan doen?