Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jasmijnz schreef:Lijkt me wel fijn om op zo'n stal te staan!
Maar wat voor voer krijgen ze en zit dat ook inbegrepen?
Het ligt heel erg van de plaats af wat de prijs is
Sentigo schreef:het klinkt prachtig op papier !
als de stal ook goed onderhoud is en het er netjes uitziet en het goed geregeld is zal er heus wel geintreseerde zijn !
het is een ideale plek naast het bos met veel faciliteiten.
prijs ligt aan waar de stal zich bevindt.
het is misschien handig om voor mesten te kiezen. omdat mensen dan de keuze hebben of ze.zelf mesten of niet, sommige hebben hier de tijd voor en is voor hun net die overweging omdat het dan toch wat minder kost. En eigen brok kopen
LenaBaars schreef:hier zou ik zeker interesse in hebben. jammer van de binnenbak die eigenlijk een binnen longeerpiste is/losgooibak, maar zo bij het bos zou ik daar toch weinig gebruik van maken.
Flyskyhigh schreef:Dat zelf mesten is ook een handige optie inderdaad.
Stel dat jullie op een stal gaan kijken, om je paard eventueel te stallen, waar zouden jullie dan op letten of vragen over stellen?
En leuk trouwens dat jullie allemaal al zo enthousiast zijn!
Dabo schreef:Flyskyhigh schreef:Dat zelf mesten is ook een handige optie inderdaad.
Stel dat jullie op een stal gaan kijken, om je paard eventueel te stallen, waar zouden jullie dan op letten of vragen over stellen?
En leuk trouwens dat jullie allemaal al zo enthousiast zijn!
Of het netjes is, aangeveegd, hoe staan de paarden erbij? hoeveel stro ligt er in de stal? (of wat dan aan bodembedekking)
Fransje_70 schreef:Klinkt super! Als de paarden op stal staan kunnen ze dan contact maken met elkaar, zijn er luiken, of open stallen/ of tralies? (daar ben ik nooit zo dol op persoonlijk).
Ik zou wel willen weten of mijn paard hooi of kuil krijgt en niet afwachten wat het wordt. En of er paddocks zijn, paarden hebben altijd wel een keer een blessure, waardoor ze niet op de wei mogen, maar alleen in de box achterblijven is dan ook niet leuk. Een paddock is ook goed te gebruiken om je paard te parkeren. Maar daar zou de uitloop dan voor kunnen dienen misschien .
In Randstad/midden van het land kan je hiervoor all in denk ik makkelijk 300/350 voor vragen. In Noorden/oosten/zuiden misschien iets minder. Ik zou persoonlijk tekenen voor zo'n pensionstal als het bij mij in de buurt was
vuurneon schreef:Ik mis onderling speelcontact met de paarden, dat vind ik zelf echt een zeer belangrijke voorwaarde voor het welzijn. Mijn paard geniet zo enorm van het echte contact (en dan niet gescheiden door balken) en het spelen met zijn maatje.
Dabo schreef:Flyskyhigh schreef:Er wordt dagelijks geveegd, meest gebruiken ze stro (gewoon een lekkere laag) andere bodembedekking is ook mogelijk in overleg.
Hoe bedoel je met: hoe staan de paarden erbij?
Staan ze rustig, tevreden, zien ze er goed uit
troi schreef:Ik mis het buiten komen in een groep in de winter. En voor mij klinkt 2 weilanden als erg krap om ze de hele zomer buiten te kunnen laten lopen, maar wellicht zijn ze erg groot waardoor dat wel kan.
Maar dat is ook het enige, verder lijkt het me een uitstekende stal!