Gini schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij een vreemde bij mijn eigen paard zou voelen. Alles wordt voor het paard geregeld. Het enige wat je als baasje moet doen is om de zoveel tijd een aai over de bol komen geven en de maandelijkse prijs betalen. Nu kan ik mij wel inbeelden dat er mensen zijn die dit hemels vinden, maar ik zou het echt heel gek vinden.
Als pensionstal waar je nog zelf met je paard bezig bent wel, maar als pensioenplek voor een paard waarmee je niet meer werkt is het zo gek nog niet vind ik hoor...
Bij ons in de buurt zijn er nauwelijks mogelijkheden voor paarden die om wat voor reden dan ook niet meer kunnen werken en er is ook weinig gelegenheid tot voldoende weidegang/buiten voor zulke paarden.
Als ik zoiets zou moeten zoeken voor mijn paard zou ik verder weg moeten, en dan kan ik dus niet een paar keer per week zelf komen om dingen te regelen, dan lijkt me dit ideaal!
Voor mijn merrie ben ik stilletjes wel eens aan het rondkijken voor zoiets, dus het heeft best wel mijn interesse...