Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Colway schreef:Inderdaad, ik loop ook niet meer in m'n ski pak
Overigens heb ik ook nooit bescherming op in de trailer, maar kan me voorstellen dat als je echt een onrustig paard hebt dat het handig is. Alleen veel bescherming is gewoon mode en weinig echt functioneel
xMurano schreef:Colway schreef:Inderdaad, ik loop ook niet meer in m'n ski pak
Overigens heb ik ook nooit bescherming op in de trailer, maar kan me voorstellen dat als je echt een onrustig paard hebt dat het handig is. Alleen veel bescherming is gewoon mode en weinig echt functioneel
Ik ben het niet eens wat betreft geen bescherming in de trailer gebruiken. Het is toch niets omdat een paard rustig staat dat er niets kan gebeuren? Dat is voor mij hetzelfde als zeggen 'ik val toch niet dus ik draag geen cap'.
Echter heb ik wel gehoord dat die echte lange dikke transportbeschermers kunnen afzakken waardoor ze erop kunnen gaan staan en uitschuiven, daardoor gebruik ik zelf de BR pro max op de trailer, se sluiten mooi om heel het been en zitten toch stevig vast.
xMurano schreef:Colway schreef:
Ik ben het niet eens wat betreft geen bescherming in de trailer gebruiken. Het is toch niets omdat een paard rustig staat dat er niets kan gebeuren? Dat is voor mij hetzelfde als zeggen 'ik val toch niet dus ik draag geen cap'.
Echter heb ik wel gehoord dat die echte lange dikke transportbeschermers kunnen afzakken waardoor ze erop kunnen gaan staan en uitschuiven, daardoor gebruik ik zelf de BR pro max op de trailer, se sluiten mooi om heel het been en zitten toch stevig vast.
Colway schreef:Een trailer is geen dier.
Snadrem schreef:Mijn ervaring me die &^@$% transportbeschermers is dat de paarden er juist slechter door op de trailer gaan staan. Wat mij betreft de meest idiote uitvinding op paardengebied (hoewel.. ik kan waarschijnlijk nog wel stommere dingen bedenken). Als je vader zo vaak op de rem moet trappen, gaat er iets met rijden niet helemaal goed.
GamblersCup, laat het even weten als je een fatsoenlijke integraalhelm voor paarden weet, die muts van mij heeft haar hoofd ergens aan gestoten in de stal en die heeft nu een haarloos kolletje :'(
Noetje14 schreef:hmm, dat moet ik ook weer niet hebben dat hij niet graag meer de trailer op gaat. maar er zijn toch zo veel mensen die transport beschermers omdoen, dus zo heel slecht zal het toch niet zijn???
rindin schreef:Langdurig been bescherming om is slecht voor de kwaliteit van de pezen, daar ga je uiteindelijk meer gedonder mee krijgen dan een keer een wondje hier en daar.
Ten tweede ken ik een paard dat op z'n springschoen ging staan en daarbij zijn kootbeen brak. In kenDE het paard, want dat heeft ie niet overleefd.
Ten derde zit er nog iets tussen 350 gram en geen deken; een dunnere deken.