Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Quir schreef:Je kan nooit uitslapen, zomaar een dagje weg gaan (of weekendje), als je ziek bent moet je ook voeren en paarden binnen/buiten zetten, etc. Haha
Ik heb mijn paarden ook thuis staan, het is heeeeeerlijk. Alleen moet je veel meer plannen en rekening houden met de paarden.
! De stallen zou ik aan de paddock willen plaatsen zodat de paarden in de winter kunnen kiezen of ze binnen blijven of buiten gaan. Weides zou ik dan houden voor de zomer met mogelijkheid om plaats bij te huren. Qua uitrijmogelijkheden is er geen probleem, we gaan op 1 km van een groot bos wonen dus dat zal heel leuk zijn om te gaan wandelen! In de buurt zijn ook twee pistes waarvan ik gebruik zou kunnen maken mits betaling (moet nog eens langs gaan om te horen hoeveel ze juist vragen en wat de voorwaarden zijn)Helena24 schreef:Wat betreft de aanleg van de paddock vroeg ik mij ook af wat jullie ervaringen hiermee zijn? Welke bodembedekking hebben jullie hiervoor gekozen en hebben jullie iets van drainage aangelegd?