Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ThessaKeizer schreef:Ik heb mijn paarden ook 24/7 buiten lopen maar wel met een grote inloopstal zodat ze altijd uit de wind en droog kunnen staan, ik zou me er niet goed bij voelen als ze niks hebben om te schuilen.
Szan schreef:Als het alternatief is dat dat je pony anders de hele dag binnen staat, dan zou ik hem buiten zetten.
Liever buiten en de benen kunnen strekken, dan de hele dag binnen.
Anoeska27 schreef:Szan schreef:Als het alternatief is dat dat je pony anders de hele dag binnen staat, dan zou ik hem buiten zetten.
Liever buiten en de benen kunnen strekken, dan de hele dag binnen.
Ze heeft het toch over 's ochtends naar buiten en 's avonds weer naar binnen? Hoe kom je er dan bij dat hij de hele dag binnen zou blijven?
tamary schreef:Schuilstal plaatsen mag vaak niet. Je kan de boer vragen of hij een paar (liefst vierkante) balen neerzet en stapelt zo dat die schaduw geven.
Anoeska27 schreef:tamary schreef:Schuilstal plaatsen mag vaak niet. Je kan de boer vragen of hij een paar (liefst vierkante) balen neerzet en stapelt zo dat die schaduw geven.
Vaste schuilstallen mogen inderdaad vaak niet, maar verplaatsbare wel. Je kunt ze ook huren (wel voor minimaal een jaar) via http://www.schuilstal.com/nl/modellen