Eerst wilde ik zebrastrepen, nu wil ik toch liever iets anders. Ik kan vrij goed tekenen, maar merk dat ik beter kan tekenen als ik iets overteken dan dat het uit mijn eigen fantasie moet komen

Ik denk dat ik ongevéér weet wat ik wil. Dénk ik

Ik kan oftewel voor een grote tekening gaan, en nummerplaat met paard haar naam bovenaan tegen de kast vijzen;
of ik ga voor rechts onder in de hoek een kleine tekening, en links boven een kleine tekening (ik denk dan eerder aan silhouet van een paard, niet gedetailleerd), en dan in het midden een tekening van haar naam, die dan wel volledig een eigen creatie zou zijn ipv overgetekend.
Tekeningen mogen sowieso niet te gedetailleerd, omdat ik dat te veel kan fout doen

Gisteren google geraadpleegd, en deze 2 vond ik wel wat:

Die zou ik dan als grote tekening nemen, uit de losse pols.
Voorbeeld van een silhouet (zou dus als sjabloon moeten):

Probleem is dan alleen dat ik een silhouet wil, wat op mijn paard lijkt.. Deze komt nog het dichtste in de buurt, schilder ik wat gras en dat is ze het helemaal, mijn vreetzakje

Maar wat ik ook mooi vind:

Die zou ik wel liever dan uitsnijden als sjabloon. En waarschijnlijk zou ik hem verticaal draaien, en over de hele hoogte (aan de zijkant natuurlijk) van de deur schilderen (niet te breed uiteraard), maar wat moet ik dan daarnaast doen?
Ik heb ook al gedacht: ik maak op de één of andere manier afdrukken van mijn schoenen (of blote voeten), en dan afdrukken van mijn paard haar hoeven. Dan schilder ik een weg op de kast, en zet ik daar onze voetstappen samen op. Soort van 'always by my side'

Wie o wie heeft er nog leuke (en haalbare) ideeën?