Wat doen jullie als jullie zadel even weg is?
Zonder zadel lijkt me in het donker en kou met een jonge pony niet slim, en een week longeren lijkt me ook niet ideaal..
Iemand nog leuke tips?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Belker"]
[quote="batje"][quote="Rainie schreef:Zonder zadel rijden, je zit verbeteren?

ik weet niet of ze rare bokkesprongen maakt, of hard gaat rennen of iets.. maja als je bang bent kan je dat beter ook nie doen want dan doen ze juistw at je niet wilt 
vindie helemaal het einde.. vooral omdat ik me het schompelazarus loop en hijniet 
die beesies voelen dat gewoon aan en zijn dan een stuk voorzichtiger..verootjoo"]
[quote="Dancer_Valou schreef:vreemd dat je geen 'leen' zadel hebt gekregen van je zadelmaker, dat krijgen wij wel altijd.....

.
pauze onderweg : super om een goede band te kweken / onderhouden . Naar bijzondere plekjes toe met *snuif!* - dingen.esther82 schreef:Mijn zadel is afgelopen voorjaar ok helemaal verbouwd. Ben hem toen drie weken kwijt geweest. Door een toename van bespiering was de kamer te smal geworden en dus moest de boel worden verbreed. Daarnaast is hij toen ook opnieuw opgevuld.