Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_
IcePrincess schreef:dit wist ik dus ook niet, belachelijk eigenlijk, je hulpen hoor je te geven door je kuiten te knijpen niet door met een spoor te prikken (mijn mening)
draumpje"]
[quote="IcePrincess schreef:dit wist ik dus ook niet, belachelijk eigenlijk, je hulpen hoor je te geven door je kuiten te knijpen niet door met een spoor te prikken (mijn mening)
, soms zitten er zelfs van die 12 jarige meisje hun knol helemaal verrot te schoppen terwijl ze hele scherpe sporen om hebben, zulk soort taferelen heb ik al iets te vaak gezien
. Scylla schreef:Citaat:Ze zijn áltijd verplicht, maar ruiters in de klasse B en L hebben dispensatie gekregen omdat de beenligging vaak nog niet stil genoeg is.
Er zijn ook M ruiters/amazones die hun benen echt niet stil kunnen houden
Kayla schreef:Ja ik wist wel dat het zo was.

Haarbal schreef:Belachelijke regel! Als je die dingen nou helemaal niet nodig hebt?! En de beenligging van M-ruiters is idd soms ook niet je van het. Zo ken ik een meid die in de M nog steeds met kleefwax aan haar laarzen rijdt...

en ik heb me een partij wiebel benen das nie normaal..(ben wel aan het oefenen
)
dannog had ik wiebelbenen.. tis echt geen b kwaaltje
ik rij tog al ruim 9 jaar.. alleen het laatste 1,5 jaar pas serieus... en ja dan is je zit en houding al verpest helaas 
er is nog hoop voor mij