Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieke1994 schreef:Een hooizak vind ik niet echt wat, het is een groot gat waar ze naar mijn idee juist makkelijker het hooi uit kunnen halen.
Ze staat in een buitenstal. ze heeft een stalletje met een paddockje er aan vast.
Slowfeeders zijn die niet heel erg duur?
Het is geen pensionstal, maar een privé stal, dus dat word lastig.
Rider1 schreef:marieke1994 schreef:Een hooizak vind ik niet echt wat, het is een groot gat waar ze naar mijn idee juist makkelijker het hooi uit kunnen halen.
Ze staat in een buitenstal. ze heeft een stalletje met een paddockje er aan vast.
Slowfeeders zijn die niet heel erg duur?
Het is geen pensionstal, maar een privé stal, dus dat word lastig.
Niet percé... Vraag gewoon aan iemand die daar ook een paard heeft staan, ofze jouw paard ook even wilt voederen (mits betaling?)
Kirrr schreef:Een hooizak eten ze heel makkelijker en snel uit inderdaad.
Een hooinet met fijne mazen... Of meer hooi geven... Ze mogen dit bijna onbeperkt krijgen...
Wie voedert er dan? Dan kunnen ze toch ineens hooi geven..
Mimimi schreef:Van een aanhangwagennet (bijv Vd action) kun je een groot hooinet maken. Een slowfeeder. Als een envelop, zodat ze er niet vanaf de bovenkant uit kan eten. Met Karabijnhaken eraan om makkelijk te kunnen openen. Als je maar 1 keer voert moet je wel veel geven.
Kaitlyn schreef:Mimimi schreef:Van een aanhangwagennet (bijv Vd action) kun je een groot hooinet maken. Een slowfeeder. Als een envelop, zodat ze er niet vanaf de bovenkant uit kan eten. Met Karabijnhaken eraan om makkelijk te kunnen openen. Als je maar 1 keer voert moet je wel veel geven.
Een aanhangwagennet kan ik niet aanradenDat trekken ze namelijk zo kapot.
marieke1994 schreef:Hun voeren alleen brokken aan mijn pony. mijn pony staat een beetje apart van de andere (overdag gaat ze wel samen met de andere de wei op) maar omdat ik dus in ruil voor werk mijn pony daar kan stallen, willen hun wel zo weinig mogelijk doen. dus wil ik ze ook zo weinig mogelijk vragen.
snap je?