hoihoi, gaan radio met boxen ophangen, waar is de beste plek? snap dat t niet boven de boxen zelf moet maar wou ze wel bij de wasplaats in de buurt hebben omdat ik altijd alleen ben met invlechten enzv, heel saai dus haha
Wij hebben gewoon een draagbaren radio. misschien is dat een idee? dan kan je hem neer zetten waar je hem nodig hebt. wij hebben hem op een muurtje staan bij de poetsplaats
Onze staat op de poestplek, op zo'n 1,80 m hoogte, lekker hard (niet te), dan hoor je hem overal wel (behalve bij mijn staldeel, maar dat is sws afgelegen).
Ergens waar je 'm overal kunt horen, het is fijn als je 'm met oud en nieuw heel hard kunt zetten zodat ze het vuurwerk niet zo goed horen. Persoonlijk gooi ik ze liever op een grote wei, maar als die optie er niet is kan dit werken.
Een bouwradio is handig. Zijn echt supersterk, en laatst zag ik er eentje die helemaal onder de verf en viezigheid zat, maar hij deed het gwn nog
ikkeniet
Geplaatst: 17-03-13 23:44
Bij ons ook een bouwradio. Supersterk. en kan tegen een stootje. Stal is 12 meter lang en 6 meter breed. Dus de radio staat in het midden en is goed te horen.