Het is net dat wat me redelijk duur gaat lijken. Een echte spiegel kopen en paard- en weerproof maken.
Dat kan daarbij ook stuk gaan, en net omdat er nu ook andere mensen op pension staan wil ik liever iets goedkoper, wat niet snel stuk kan (door een stamp oid).
Maar was de spiegel ook al wazig toen je hem er net op plakte? Die ik hier in mijn kamer heb is na 3 jaar nog steeds prima, geen bultjes of wazig. Lijkt me natuurlijk wel dat dit sneller verslechterd onder invloed van weer.
Zou misschien een soort spandoek, zoals de reclame op wedstrijden, kunnen? Dat ik het dan na het rijden ook gewoon weer weg kan steken? Vrees dat dat niet realiseerbaar is. Zou wel handig zijn, dan hang je het net waar je wil en als het regent oid laat je het gewoon voor een keer binnen.
Edit: net buiten de bak... Hmm we hebben een hek met brede planken Achter de planken is de wei en aan de andere kant is een struik met daarnaast een veld. Volgens mij kan ik het dus niet echt buiten de bak doen, tenzij er net tegen. Maar ook dan is het gevaar dat het stukgaat groter als in de piste.
Dit is het hek en de spiegel zou dan op de AC lijn komen. A is terhoogte van paard zijn achterbeen.

Alles wat achter de bak staat moet nog weg, is een soort kooi met hout in. Maar daartussen kan het ook niet aangezien die kooi nog weg moet.
Laatst bijgewerkt door Leen op 08-03-13 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt