Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
no--a schreef:Als je het mij vraagt is er geen andere mogelijkheid om de dieren gescheiden te houden dan om gewoon een tussenschot in de stal te maken... Dit kan naar mijn mening, zolang het paard niet 's avonds op stal gaat, maar de stal puur als inloop gebruikt wordt om te schuilen (hoewel het natuurlijk aan de kleine kant is). Wat ook ik mij afvraag is waar een paardenvriendje voor je paard is?
Mocht het de bedoeling zijn dat het paard 's avonds op stal gaat dan lijkt het mij het verstandigst om een klein stalletje ernaast te bouwen indien mogelijk. Zo hebben alle dieren een schuilstal, kunnen ze niet in elkaars weide komen en voorkom je dat je paard 's nachts zijn kont niet kan keren in stal omdat er een tussenschot in zit.
JunkDeLuxe schreef:Maar da kan paard dus niet naar wei 2, en da's wel zonde.. Maar met 2 stallen verliest het paard eventueel contact met de geitjes in de stal, terwijl dit wel positief zou zijn (mits ze overeen komen natuurlijk)..
Paard kan gewoon met geen mogelijk gebruik maken van beide weien, begin ik zo te denken, zonder dat de kippen en geiten dat ook kunnen. Als't paard door de deur kan: zij ook. Ik zou eerder de draad van wei 1 gaan aanpakken..
vuurneon schreef:Ik mis vooral paard 2, waar komt die?
no--a schreef:Wat ook ik mij afvraag is waar een paardenvriendje voor je paard is?