Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Keeltje135 schreef:sommige reacties: het is dan misschien zo dat het paard het gewend is en mee wil of wat dan ook, maar het paard hoort gewoon te luisteren naar je, in wat voor omstandigheden dan ook, beetje dribbelen vooruit maar door je heen lopen e.d. is echt not done!
ts: mijn paard was nogal een probleem paard met eigenlijk wel alles, dat is allemaal opgelost na veel trainen. misschien iets voor jou om iemand die les geeft in zo'n dingen om tips te vragen wat je kan doen om op zo'n moment het paard naar je te laten luisteren.
dus iemand zoeken met verstand ervan die je hiermee kan helpen
Beestjes3 schreef:De paarden werden net naar buiten gebracht en zei dus tegen de stal eigenaar laat die van mij maar staan!
Hoe meer paarden naar buiten gingen hoe onrustiger zij werd en begon vreselijk te stampen en te schoppen tegen de staldeur! Toen ik haar uit de stal pakte ging het even en toen veranderde ze in een vreselijk paard...zoooo ontzettend druk en niet te houden trekken aan het touw en schoppen naar het paard wat nog binnen stond! ik heb het zo lang mogelijk genegeerd en gewoon door gegaan waar ik mee bezig was maar, werd er vreselijk gefrustreerd van omdat het gewoon heel vervelend is natuurlijk!