Hi! Ik krijg over ongv. 1 jaar een paard en ik ben nu alvast aan het denken over een naam. Niet dat het al nodig is maar tja, gewoon. Ik krijg waarschijnlijk een haflinger dus heeft iemand misschien een leuke naam?
Heeft het paard dan nog geen naam? Ik zou mijn paard nooit een nieuwe naam geven. Misschien een bijnaam afgeleid van de naam die het al heeft, maar omdopen???
flicka06
Geplaatst: 14-02-13 18:00
Flukke vind ik een leuke naam.
yasmine13
Geplaatst: 14-02-13 18:01
wat is het voor geslacht ? ik vindt voor een hengst shadow & hazerd wel een leuke naam en voor een merrie sunshine
JoelleRAWR
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-13 18:02
Djura99 schreef:
merrie? hengst? ruin?
Dat weet ik nog niet, haha!
JoelleRAWR
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-13 18:02
JasmijnJoy schreef:
Tinkerbel is leuker voor ene tinker! Wat leuk dat je een paard krijgt.Is het een vuelen zoniet, dan heeft het paard toch al een naam?
Ik zou eerst eens even wachten tot dat je een paard hebt. Bijna alle paarden hebben al een naam, en die zou ik niet zo maar veranderen. Je kunt je paard wel een bij naam geven maar die zou ik meer aflijden van zijn echte naam. Of het moet zijn dat je paard nog niet zo oud is dan zou ik zijn naam veranderen. Mijn paard heet officieel dimpel en die noem ik nu duvall. Bij sommige stamboeken heb je ook regels voor de naam van een paard.
rb_1990
Geplaatst: 14-02-13 18:22
Ik heb al mijn paarden (3 in totaal) nieuwe namen gegeven. Vond hun namen echt verschrikkelijk, Andesse heet nu Joy, Nathalie van de Bunders heet nu Sem en Anne van steenbergen heet nu Bailey. Onze welsh die binnenkort van de wei komt krijgt ook een nieuwe naam namelijk Indy. De paarden hebben er geen last van hoor . Maar wie weet heeft het paard dat je koopt wel een hele leuke naam en hoef je hem helemaal niet om te dopen. Zelf vind ik Flinn ook een mooie naam.