Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djeradalover schreef:Kost 95,- (85,- behandeling, 10,- voorrijkosten) , vervolgbehandeling binnen 2 maanden kost 70,- + voorrijkosten
rowo schreef:Djeradalover schreef:Kost 95,- (85,- behandeling, 10,- voorrijkosten) , vervolgbehandeling binnen 2 maanden kost 70,- + voorrijkosten
SerieusWat een geld.
Ik maak al jaren gebruik van Dry Needling, ben er zeer over te spreken. Het heeft iig bij al mijn paarden super geholpen. 1 of 2x per jaar laat ik ze nakijken en eventueel behandelen.
Ik laat het zelf doen bij Andrea Schachinger, erg fijne vrouw, rustig en weet waar ze mee bezig is. Alleen ik betaal de helft van die € 95,-
rowo schreef:Andrea komt ook wel aan huis hoor. Maar wel vanaf 3 paarden of meer, rest in Gelselaar. Andrea komt al een aantal jaren bij ons.
Jill is niet haar opvolger. Wel heeft ze altijd voor Andrea gewerkt en daar haar opleiding gehad.
@ TS: ik woon in twente
_Cher schreef:De dierenarts heeft mij aangeraden om bij mijn paard een dry needle behandeling te laten doen, ook door andrea zij werkt 2 dagen per week op de kliniek. Alleen lees ik nu dus net dat ze niet aan huis komt.. En mijn paard is op vreemd terrein erg onrustig en dat is niet zo handig denk ik. Mijn paard zit muur vast in haar nek, is ook op de foto gezet maar was niets op te zien. Ik ben erg benieuwd of het helpt, ze is al 2x bij een osteo geweest, gemasseerd maar dat allemaal heeft ook niet veel geholpen. Ik zag op de site van Andrea dat er bij mij ook iemand in de buurt zit die ook dry needling doet, denk dat ik daar dan maar een afspraak bij ga maken.